17 Nisan 2013 Çarşamba

Poyraz'ın Çantası

Aslan burcu olan Poyraz'ın düğün telaşından birazcık(!) geç gönderdiğim çantası :) 
Belki de uçak kağıttan olduğu için fazla rötar yapmıştır :P 
Önce uçağı gazete gibi yazılı bir deriden kestim, beyaz bulutlar kestim...bişey eksik bişey eksik... bir türlü dikmek gelmiyor içimden.. Epey süründü garibim.. Sonunda yahu dedim renk eksik bu çantada :) Aslan kağıt uçağa biner de bulutlar renkli olmaz mı :D  Uçağı sade beyaz bulutları renkli yapınca işte bu dedim :) 
Sapına da kağıt gemi yaptım...
Poyraz'a ve ailesine selamlar;) 
Daha önce yaptığım şoför aslan burada ;) 

8 yorum:

nur poyraz annesı dedi ki...

canımsın sen yaaa ellerine sağlık her an elımde çantan hep seni anıyorum .....ellerine göz nuruna sağlık kocaman öpüyoruz seni....

Abla no:1 dedi ki...

Ben o aslanın rüzgârdan yana yatmış saçlarını ve kısılmış gözlerini severiiimmm:))) bundan sonraki sörfçü aslan olsun bence , seriyi tamamla .) belki sen de aynı şeyi düşünmüşsündür ya :p

Unknown dedi ki...

Ellerinize ve emeğinize sağlık çok çok güzel olmuş

Poyrazın teyzesi ELİF KIRBAŞ

Unknown dedi ki...

Çok cici olmuş emeğine ellerine sağlık Poyraz güle güle kullansın inşallah sevgiler...

biyasimadahagirdim dedi ki...

nur; kulağım çınlayınca kim anıyor acaba diye düşünmeyeyim o zaman :) ben de sizi öpüyorum :*

abla no:1; evet duruş sörfçü duruşuna benzemiş dimi :) bakalım aslan burcu bir deniz sever talip olursa yaparız ;)

poyraz'ın teyzesi; teşekkür ederim;) diğer teyzelere de selamlar :D

hatice avcı; teşekkürler, sevgiler;)

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkürler;)

LeylaK dedi ki...

yahu çok cici olmuş, hatta inanılmaz şirin :) bayıldım.

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim ;)