8 Şubat 2013 Cuma

(Günün) ² - Dikkat Hasta Var !


Hem de en inleyeninden :) "çekilmez bi adam oldun yine" (volkan konak sesi ile okunacak:P  )
Hiç bu kadar taze günün karesi yayınlamamıştım herhalde.. yaklaşık 1 saat önce çekilen bu fotoğraftakiler ;


işte böyle..

Kocaman aferini evde ateşli yatan sevgili hayat arkadaşıma gönderiyorum :)))

NOT: bir de iki kardeş aynı anda hasta olmayı nasıl becerdiniz yine, bu 2 oldu :) Vildancığım sevgili görümcem sana da geçmiş olsun ;) 

Bir NOT daha ; artık sıra bende, grip olup inleyip sızlayıp naz yapıcam ona göre :P 

Bütün hastalara acil şifalar diliyorum...

15 yorum:

BİLGENİN GEMİSİ dedi ki...

Büyük geçmiş olsun.Aman hasta olmayın :)

Adsız dedi ki...

Kocaman bir geçmiş olsun diliyorum ve ekliyorum; aman sakın dileme hastalanmayı,bu seferki soğuk algınlığı mıdır her ne ise biz bir aydır iyileştiremedik.Allah korusun.
Tekrar geçmiş olsun.

Adsız dedi ki...

bilirim eşinin nasıl hasta olduğunu geçmiş olsun annesine gönder diyecem ama ordada bebek var (o servisi görünce benimde hasta olasım geldi)böyle bakım olursa her zaman hasta olunur...

sihirlirloklava dedi ki...

Evdeki tüm hastalara geçmişler olsun..:))

minihobi dedi ki...

Geçmiş olsun eşine ve sana:) Sana da diyorum çünkü bizim evde eş hasta olunca hepimizi hasta eder nazıyla:) inlemeler olduğuna göre sizde de durum aynı sanırım:)

Nilgün Komar dedi ki...

acil şifalar canım

Bak Bu Harika dedi ki...

Geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum bende

Abla no:1 dedi ki...

Tekrar geçmiş olsun ... Ama -galiba teyzene- katılıyorum; o ne güzel tepsi öyle ;) hele o fincan , hastayı bile güldürür :)) sağlık herşeyden önemli elbette ama fırsat bu fırsat; ufak çapta tatil oldu size hihih ;) ( hafta sonu olmayaydı iyiydi ya :) )

biyasimadahagirdim dedi ki...

bilgenin gemisi ; teşekkür ederiz;)

ahestebeste; diler miyim şaka yapıyorum, hastalık zor.. teşekkür ederiz;)

Adsız; evet teyze yaa "hastayım beeen, ölüyom beeen" diye inliyodu telefonda sanada:) bizim evi karantinaya alıp ben mi anneme gitseydim acaba:D hasta olmasını biliyo iyileşsin kendisi dimi :))

sihirli oklava; teşekkürler;)

minihobi; evet evet aynen :) teşekkür ederiz;)

nilgün; teşekkürler;)

bak bu harika; teşekkürler;)

abla no:1 ; ballı zencefili yerken suratı öyle oluyo artık :)) ööğ gelmiş zencefilden :) tatil yapmadı ki cumartesi gitti işe, ateşi çıkınca biraz erken geldi sadece ama tatil sayılmaz :(

Şenay- Doğam dedi ki...

Çok geçmiş olsun allah dermansız dert vermesin ...

biyasimadahagirdim dedi ki...

amiin..

Narsistanbul dedi ki...

geçmiş olsun hiçkimse hasta olmasın özellikle bebekler! :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

evet ya onlara hiç kıyamıyo insan.. ama naz yapan koca bebekler de hasta olmasın :D

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

KOCAMAN BİR GEÇMİŞ OLSUN , SAĞLIKLA KALIN İNŞALLAH
http://neslihanmetin.blogspot.com

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederiz ;)