14 Ocak 2013 Pazartesi

Origami kutular ile dağınıklığa çözüm arayışları...

G Ü N A Y D I N
İtiraf ediyorum yine arşivden bir konu :) 
Detaylarda kullandığım için atmaya kıyamadığım (ama karışık olduğu için aradığımı bulamadığım) küçük deri parçalarım vardı.. 
Ara sıra bir rüzgar eser dağınıklığı toplarsınız, sonra o düzene bakmaya doyamazsınız, kafanız rahat eder ya :) oohhh....ne güzel bir duygudur o...

İşte öyle bir gündü.. Parça derileri topladım.. Renklerine göre ayırdım ama biliyodum onar o sepetin içinde yine karışacak:) Ne yapmalı..
Oldukça kalın kuşe kağıt bir derginin sayfalarından origami kutular katladım..

Şimdilik kardeş kardeş duruyorlar bakalım :) 

17 yorum:

BİLGENİN GEMİSİ dedi ki...

Şu anda bende dağınıklık toplamakla meşgulüm.Ah birde dağılmasa :)

gps87 dedi ki...

ay çok severim origami kutu yapmayı artık babam bile kızım bir kutu yapta vidalarımı koyayım diyor kutuların süper olmuş canım ellerine sağlık valla

Abla nosunu sen tahmin edersin ;) dedi ki...

Ahh o rüzgâr bana da uğrasaaa :(

biyasimadahagirdim dedi ki...

bilgenin gemisi; o biraz imkansız sanki :) kolay gelsin sana ;)

gülsüm pelin; insan origamiye başladı mı durduramıyor kendimi dimi :)

abla no:? ; hadi no nu ifşa etmeyeyim (2 olmadığın kesin :))) ) ama sana rüzgar yetmez fırtına lazım bence haha

Narsistanbul dedi ki...

avut kendini canım avut, ben neler denedim yok mümkün değil o kutu gene karışacak emin ol :=))

Narsistanbul dedi ki...

insanın 1 cm2 deriyi bile atamaması nedir biliyorum, hatta o minik derileri ben daireler halinde kesip bir kavanozda toplamıştım, deniz kızı yaparsam bunlar pulları olur demiştim:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

biliyorum ya çalışmaya başlayınca düzenli kalmak imkansız ama şimdilik avutuyorum işte kendimi :)
en küçük parçalardan bile "bundan göz bebeği olur, bundan göz bebeğine ışık olur :) "vs gibi hayallerle saklıyorum, sonra aradığım parçayı bulamayıp büyüğün kenarından bir parça kesiveriyorum :D

AsOrTiK dedi ki...

umarım yine dağılmadan, böyle kardeş kardeş durmayı başarabilirler:)) ellerinize sağlık.
sevgiler

dakikadanonce dedi ki...

Çok kullanışlı kutular olmuş. Nasıl yapılıyor bunlar canım. Anlatır mısın sana zahmet.

Abla no:1 dedi ki...

Ezikle sen ablanı ezikle :(( bi kere "zeki insan dağınık olur"muş (!) ;p hoş, zeka felan da kalmadı ya :s ... Şu aralar ılık ılık lodos esmekte hem de ;p

fiamma dedi ki...

Başlıpa baktığımda çabuk yıpranacak yeniden çözüm aramak zorunda kalacağın bir çalışma diye düşündüydüm, lakin oldukça kullanışlı ve kuşe kağıtla dayanıklı bir şey olduğunu gördüm ve sevdim. Yine de 5 kiloluk deterjan kutuları senin gibi atık malzemesi çok olanlara evladiyelik çözüm, kolay gelsin...

zeytin yağmuru dedi ki...

Ellerine sağlık kutular çok güzel olmuş dağılsada toplansada bir şeyler yapabilmek huzur verici tebrikler:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

asortik; teşekkür ederim, benim de tek umudum o :)

dakikadanönce; anlatmak zor :) resimli videolu anlatımlar var. origami kutu yazınca çıkan ilk linki atıyorum ;)
http://www.origami-instructions.com/origami-box.html

abla no:1; ooo gözlerim duygulandı :)

fiamma; evet kalıcı çözümlere ihtiyacım var aslında ama şimdilik bunlarla idare ediyorum ;)

zeytin yağmuru; teşekkür ederim :D yorum yazmaya başlamışsın;)

Ponti dedi ki...

Geçen günlerde aynısını yaptım, nasıl rahat ediyor insanın kafası, yaratıcılığı artıyor resmen. Ayrıca origami sanatını da öğrenmeyi çok isterdim :)
Sevgiler.

biyasimadahagirdim dedi ki...

Düzenli bir odayı dağıtmak kadar zevkli ne olabilir ki :)
origami öğrenmek için internet gibi bir derya var elimizin altında ama insan içine girince çıkamayacağım diye korkuyor:D

Unknown dedi ki...

kardeşşş bizede ögretsen ya kutunun yapılışını:)sevgiler..

biyasimadahagirdim dedi ki...

;)
4 yorum önce bir link yazmıştım orada çok güzel anlatılmış bakın isterseniz;)
sevgiler