5 Ocak 2012 Perşembe

Çanta+Ayakkabı Boyama

(Madem şaşırmak isteyen bir abla var, arşivin tozlu raflarından onun marifetlerini çıkaralım birazda;)   ) 
Bu çantayı büyük cadının bir arkadaşı "annen bizim için süsleyebilir mi?" diye getirmiş.. Abla no:1'de işte böyle süslemiş :) sahi benim de elim değmişti :D pembe deriden bir kelebek dikip sonra üzerindeki kumaşı kesmiştik (buna ters aplike mi deniyordu ?hatırlayamadım şimdi :S  ) Not: imzayı da unutmaz hiç :P

------------
vee abla no:1'den bir before & after ;) 
Tamam ayakkabı biraz eski modeldi ama ben yayınlayana kadar antika oldu galiba kabul ediyorum :)))

Bu modelde bir gangster ayakkabısı görmüş müydünüz hiç :P  Şaka yapıyorum güzel olmuş (en azından eski halinden güzel :D eline sağlık ablası :)  ) 

18 yorum:

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

Wao, shoes turned out so smart :) well done

francesca mckennitt dedi ki...

Bence de, eski haline göre çok daha güzel :)

Ada Deniz dedi ki...

çanta çokk güzel...

Ayşecik dedi ki...

Güzel olmuş her ikiside.Elinize sağlık

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık bence gayet güzel olmuş.

Narsistanbul dedi ki...

yaa ben ayakkabı boyama işine çok merak sardım, az çok da anladım nasıl yapılması gerektiğini. bir de sizden alabilir miyiz nasıl boyamak lazım püf noktası nedir? boya nasıl kalıcı olur? evde bi sürü ayakkabım var ve benim onları çok boyayasım var:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

creative mind; thanks dear;) my sister painted ;)

fracesca mckennit; dimi:D

ada ve deniz; teşekkürler;)

ayşecik; teşekkürler;)

sezo bigo; beğendiğine sevindim;)

Selcen; konunun uzmanı gerekli açıklamayı yapar gerçi ama ben bildiğim kadarını söyliim:D kumaş ayakkabıyı akrilik boya ile boyadı ama sabitlemeyi bilmiyorum.. bu ayakkabı cd kalemi marifeti :)
aa bu arada kumaş kalemlerim geldi ama daha deneyemedim:D

Narsistanbul dedi ki...

3 tl ye bir tişört alıp hemen giriş :)
suni deri ayakkabılar da önce tuvallerde kullanılan bir astar ile komple boyanıp sonr aakrilik boya ve üzerine vernikle sabitleniyor. öyle okumuştum, işinize yararsa tam yazıyı size de göndereyim, ben deneyen biri varsa püflerini bize de püflesin diye şeyetmiştim:)

Narsistanbul dedi ki...

diyorum ki acaba bu kumaş kalemleri ile suni deri ayakkabıları boyayaybilir miyiz?gerçek deri numunelerini boyadım ben, güzel de görünüyor ama kalıcı olur mu?

biyasimadahagirdim dedi ki...

bence olabilir, denemek lazım çanta da boyayabilirim o zaman :D

pompişCE dedi ki...

çok cici olmuş ikisi de

biyasimadahagirdim dedi ki...

;) teşekkürler

ecerce dedi ki...

çantaya bayıldım:)

Unknown dedi ki...

harika olmuş ayakkabı..ellerine sağlık abla no :1 :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

ecerce; teşekkür ederiz;)

gül/inn; ;) bencede

Nedret dedi ki...

Burun detayı süper. Neredeyse sivri burunu küt göstermiş:))) Bayıldım.

biyasimadahagirdim dedi ki...

:D katılıyorum ;)

hepsisanat dedi ki...

Çok güzel... bizi de şımartır mısınız? blogumuza bekleriz. www.hepsisanat.com :) güzel yazı olmuş.