7 Eylül 2011 Çarşamba

Tebdil-i mekan , Ağustos böceği, Bayram , İncim, Bitter, Alpi ...

Ortaya karışık yapmadan arşivdeki fotoğraf karmaşası bitmeyecek dedim ve bu yazıyı hazırladım:)
Leylekli yazıdan sonraki haftasonunda 2 nolu ablam beni Bursaya götürdü :D
---
Ramazanın son haftasonu, iftara az bir zaman kalmış.. yol üstü sergilerine uğramamak olmaz tabi:)
Şu küçük afacanın yaptığına bakar mısınız:) o kocaman eriği gözümüzün içine baka baka yedi:D
İnegöldeki köfte heykeli de tuz biber ekti :)))

Ulucami...
Teşekkürler abla & enişte ;)
---------
Ramazanda 1 hafta 10 gün boyunca, sahurda sanki açık havada piknik yapıyormuşuz hissi verdiren sevimli(!) bir misafirimiz vardı :)
Hani şu "la fontaine" nin tembellikle suçladığı Ağustos böceği, nam-ı diğer CIRCIR böceği... Hayvancağız seneleeerce toprağın altında kalıp sonra 3 hafta yaşıyormuş niye çalışsın ki  !!!
Bu arada şu videoya rastladım siz de izleyin;) (videoyu izledikten sonra acaba bizim böcük çekirge miydi ağustos böceği miydi diye düşündüm ama bildiğin CIRRCIIIRR böceğiydi o kesin :)   )

Günlerce sesin geldiği yerlerde aramalar yaptık:) ses var, görüntü yok!

Merdiven boşluğunda sesi yankılanınca (ve saklanacak yer bulamayınca) yakayı ele verdi gürültücü şey :)

Bu arada bir böceği, arıyı vs. yakalayıp sağ salim özgürlüğüne kavuşturmak için gerekli malzemeler; cam bardak ve bir parça karton (ya da sert bir kağıt)
Bardak cam olmalı çünkü böceğin içinde olduğundan emin olmak istersiniz :D 

(e bir de hatıra fotoğrafı çekmek için ideal :P  )
-------------------------
Bizim evde bayram gecelerinde kuzenlerle çeşitli aktiviteler düzenlenir (film, okey, tabu vs vs )  Bu bayram akşamı bekleyemedi küçük kuzen kahvaltıdan sonra kurdu masayı :)) yeni oyunlar eklendi repertuara, 101, pis 7 li, hatta poker :)  (gerçi seneye kadar unuturum yeniden öğrenmek zorunda kalırım ama neyse)
Tam kumarbaz olduk bu bayram ha, tövbe tövbe :))
-------------
Bu da kuzenden bayram hediyesi, sürpriz incim ;)
Ablasına da almış ona beyaz çıkmış, benimki pembe-krem arası bi renk :) bütün bayram boyunca "benim incim renkli", "benimki daha büyük" atışmaları yaşandı :)))
------------
Yazıyı tatlı bitireyim istedim ;)

Sütlü mü?  bitter mi?¿

----------
Veeee çikolata kadar tatlı bi çocuğun doğumgünü bugün ;)
2 sene önce bugün  girdi hayatımıza..
Fotoğraf için annesinden izin almadım ama bayaaa bi deforme ettim kızmaz herhalde:) Gözleri kapattım ama o gülücüğü kapatmaya kıyamadım ;) 
Alperen kadar gülücük saçan bi çocuk hiç görmedim sanırım :D
İyi ki doğdun Alpi;)

13 yorum:

Unknown dedi ki...

bitter olsun canım..incşnde pek şeker rengine bayıldım..minik afacanında doğumgünü kutlu olsun..bursadan karelerde çok hoş..iyiki yazdın canım..

Ada Deniz dedi ki...

Kesinlikle bitter çikolata:)))

Miniğin doğum gününü de kutlarım:))

tosbagalar dedi ki...

Alpi ye mutlu yıllar
Tabiki bitter
İncinde çok hoşmuş artık nasıl değerlendirirsin bilemem:))

biyasimadahagirdim dedi ki...

gul/inn; sen de iyiki yazdın;)teşekkürler

ada ve deniz; oo bitter sevenler az değilmiş demekki:)

tosbağalar; inci paketten çıkan kolye kafesin içine ve o günden beri boynumda;)

veee son durum; bitter:3 - sütlü: 0 :)))

kuzen_ alpinin annesi... dedi ki...

tesede e de erim e men:)) alpice teşekkür ederim... ((baya uzun bişeyle söylüyo ya ben böyle yazabildi:D))

fiamma dedi ki...

Benim de tercihim Bitter den yana:))İncin çok güzelmiş, kolye ucu oluyor değil mi sonunda?

Torviewtoronto dedi ki...

lovely range of pictures

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ALPİ çokkk mutlu olsun inş.
harika bir yazı olmuş belgeselciler bile bu kadar net resim alamamıştır bu böcüden süpersin.
sağlıkla nice bayramlara sevgiler

biyasimadahagirdim dedi ki...

alpinin annesi; hiç bana teşekkür etmedi herhalde hiç duymadım:) e men ne sondaki:D

fiamma; ben yüzdesi en yüksek bitteri arıyorum raflarda hep :)evet inci kutudaki kafese konulup kolye oluyor ;)

torviewtoronto ; thanks;)

örgüçantam; yook istediğim kadar net olmadı aslında, fazlada bekletmek istemedim bardağın içinde:) geçen gün human planet belgeselinin kamera arkası vardı, hayran oldum resmen, o nasıl bir emektir :)

sihirlitorba dedi ki...

off süper hediye,çok manidar :)) güle güle kullan...yalnız var ya harbi kumarbaz olmuşsunuz mübarek günde ehehheh :))) Alpi ye de nice güzel yıllar diliyorum...

biyasimadahagirdim dedi ki...

sorma ya zarla oynanan oyun olsa babannem kızardı ama bunlardan bişey anlamadı:D
teşekkürler iyi dileklerin için ;)

2 nolu abla... dedi ki...

ya hiç sütlü seven yok mu ?? Ben de hiç sevemedim bitteri... Bursa da bize katlandığınız için biz teşekkür ederiz teyzemiz ve dayımız :) bayram da harbi kumarbazdınız yani kardeş, oğluma da poker öğretmişsiniz töbe töbe .. :( alpicim insaallah hep böyle gülersın...

biyasimadahagirdim dedi ki...

bitter:4 , sütlü:1 :)))
bir kere oğlun babasının gözetiminde oynadı hiç sorumluluk kabul etmiyorum :)