14 Eylül 2010 Salı

Biraz Nostalji..

Bayram sabahı "evreka" dedim ve hemen bu kutuyu bulup çıkardım yerinden (genelde aranınca bulunmaz böyle şeyler ama hayret ilk seferde buldum :) )
Kutuyu daha önce bu kadar incelememişim herhalde meğer " Cumhuriyetin 10. Yıl Dönümü Hatırası"ymış.. Yani tam 77 senelik bir kutu...
E haliyle biraz eskimiş... İnsanı çocukluğuna götürüyor. Filmlerdeki zaman makineleriyle boşuna uğraşıyorlar:)

Kutunun içinde ne mi var ???
Ablamların mendil koleksiyonu :) (1 ve 2 nolu ablalarımın. 3 nolu ile bizim peçete koleksiyonumuz vardı:) o kutuyu da çıkardım daha sonra mendilleri, peçeteleri detaylı fotoğraflarım;) )
Daha önce aklıma gelseydi mendillerin içine de nostaljik birşeyler sarardım:(
Halay çeken anahtarlık-kalemleri almıştım çocuklar için:)
Evde olan şekerler, zamane şekerleri(jelibonlar) ve bozuk parayı da kalemlerle beraber mendillere sardım..
Tabi birbirine benzeyen, hala her yerde bulunabilecek olanlara sardım:P Diğer resimli orjinal mendillere kıyamadım:D

Zaten afacanlar bu mendillere paket kağıdı muamelesi yapıp bir kenara atmışlar:) Cadılarım saklamışlardır herhalde (kızlar daha mı ince ruhlu ne:D )

10 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım kutulara bayıldımmmmmm çok güzeller.

bayram bohçaların süper çoçuk olup kapında olmak varmış :))))))ellerine sağlık

CADI dedi ki...

teşekkür ederiz teyzeciğim... Bu arada benimki ile gösterişsin kalem olduğunu :) çok şanslıyım en güzeli bana gelmişş :D Ayrıca en parlak en yeni para da bana gelmiş :)) En iyisi afacanların mendillerini de bize ver , kıymetini bilmiyolar :) ben de gördüm : açtıklarıyla attıkları bir oldu yanii :)) BU arada : ben saklıyorumm...

abla no:1 dedi ki...

beni taaaaaa çocukluğuma götürdün kardeşceğizim :)...içinde yeşil ipek mendilli olan taraf benim,krem rengi ipek mendilli taraf elif'indi...ahhhh aahhh ...:P

Unknown dedi ki...

örgüçantam çok haklı çocuk olup kapıda bu mendillerden almak vardı ya geçti artık
kızlar evet daha ince ruhlular galiba bencede zaman makinesi için boşuna uğraşıyorlar :)))

biyasimadahagirdim dedi ki...

örgüçantam; kutuyu her açıdan çekince birkaç kutu gibi olmuş:)kapıya gelen her çocuğa mendil yetiştiremezdim. ama bi dahaki bayram kendi yaptığım kumaşlarla bi güzellik düşünebilirim;)

cadım; güle güle kullanın;)

abla no:1; ayy ben onları biraz karıştırdım:S nerden bileyim ayrı ayrı olduğunu:)

sevim; değil mi:) zaman makinesi de neymiş, bir kutu ile saniyede çocukluğuna ışınlanıyor insan:)

tubiornat2b dedi ki...

ahhh aahhh :'( hey gidi günler...

Nedret dedi ki...

Kutu nefis. Sakın boyamaya filan kalkma ve çok iyi koru. Eşi arasan bulunmaz. Sevgiler.

biyasimadahagirdim dedi ki...

boyar mıyım hiç :) evet bulunmaz, çikolata kutusuymuş, şimdi nerdeee 70 sene saklanacak çikolata kutusu

2 nolu abla... dedi ki...

ahhh ahhh...Çocuk olmak vardı şimdi :( neyse, teyzeleri afacanlar adına özür dilerim. ne bilsin çocuklar kağıt mendilden başka mendil mi gördüler :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

aaah ah zamane çocukları:)
bi dahaki sefere kağıt mendile sararım:D