17 Mart 2010 Çarşamba

Büyük cadının telefon kılıfı ;)

Kottan basit bir telefon kılıfı.. Gerçi ben çocukların cep telefonu kullanmasına karşıyım :P
Şimdi ablamdan şöyle bir yorum gelecek "bendeeee, ama lazım oluyor reyhaaan" :D :D :D Tamam tamam bişey demedim, zaten ablam sadece bir yere giderken veriyordur -dimi abla- ¿ ?:)
Kendi telefonumdan bile sıkılıyorum.. Yanlış anlaşılmasın modelinden sıkılıp her gün telefon değiştirenlerden değilim, 5 sene olmuştur emektarı alalı :D Şarja tak, faturasını öde(!) amaaan atacağım bi gün o olacak :)

5 yorum:

abla no :1 dedi ki...

"bendeeee, ama lazım oluyor reyhaaan" değil reyhan :) ben büyüklerin bile tel.,tv., pc vs. den aldığı radyasyondan çok çekiniyorum (vazgeçemesem de ;) )çocukların kullanmasına çook karşıyım,ama maalesef çocukların güvenliği açısından bazen yanlarında olması gerektiğini düşünüyorum :( malum hiç iyi günlere kalmadık :(((

Şenay- Doğam dedi ki...

Çok guzelllll bır kılıf :) ellerıne saglık..canım

biyasimadahagirdim dedi ki...

abla no:1 ; haklısın ablacık..

şenay; teşekkürler;)

hesna dedi ki...

aaah ah bizim zamanımızda telefona ihtiyaç mı vardı kuzenler...

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

hayırdır abla no 1 memlekette vukuatlar falan mı var ben bizim oraları bu yönden rahat diye biliyodum