18 Ocak 2010 Pazartesi

Kalpli Çalışmalarım-1

Bu yazımdaki kalplerin bir kısmı ne olacağına karar verdi ve pasajda yerlerini aldı;) Detaylı fotoğraflar ByDG pasajda...

---------------------------------------------------------
Kalpli buzdolabı cepleri yaptım. Yanında 3 küçük not tutucu kalp magnet de benden:D
--------------------
Bu kalbin kalem bölmesi de var;)
---------------------------------------------------------------------------------------
Bu kadar kalp yeter :) Bunlar da diğerleri... Detay fotoğrafları pasajımda...
Daha önceki buzdolabı cepleri için TIKLAYIN...
Çalışmalarım devam ediyor beni izlemeye devam edin:D

22 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Ok'u da var yesinler bi yasima daha girdim şimdik :) Melek ablanı öp tşk et anlar o bebemmm

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) yarın gelmezse cuma günü senin için öperim;)

2 nolu abla... dedi ki...

aman da aman cumartesi den beri neler döktürmüş benim marifetli kardeşim ... Hepsi süper olmuş. ;)

Unknown dedi ki...

Harika olmuş ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

Dominika dedi ki...

süperler..eline sağlık :)

bahar yorgun dedi ki...

bol kazançlar diliyorum :))

Bucanni dedi ki...

Canım hepsi çok güzel. Kalbin üzerinde ki oka bittim :) Bayılıyorum yaptıklarına.

suzem dedi ki...

kalem bölmeli olan kalpli çalışmana bayıldım...
çok yaratıcı fikirler...
ilham ve perilerin eksik olmasın reyhanım ;))

YETENEK-SİZİN dedi ki...

çok cicilerrrrr, bunlarda harika olmuş..

biyasimadahagirdim dedi ki...

2 nolu ablam; boş durmuyor kardeşin daha fotoğrafını çekmediklerim var:D

evimin incileri belgin; teşekkürler;)

dominika; teşekkür ederim;)

bahar yorgun; sağolasın;)

bucanni; çok teşekkür ederim;)

suzem; beğenildiyse okludan birkaç model daha çalışayım en iyisi:) teşekkür ederim

yetenek-sizin; teşekkürler;)

dakikadanonce dedi ki...

canım kalpler süper olmuş yaaa. ellerine sağlık.. kalem cebi olana bayıldım

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim saniyecim, mesaj alınmıştır, oklu çalışmalara başlıyorum:D

Ada Deniz dedi ki...

çok güzel hele kalem yeri olan süper olmuş

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim ada ve deniz;)

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

ooooooo neler yapmış benim kuzen döktürmüş yine ellerine sağlık hepsi çok hoş olmuşlar bende senden esinlenerek kendi çapımda bişeyler yapıyorum çoookkk yakında (uzakta) :))) bitince paylaşırım sizlerle seninkiler gibi olmuyor ama neyssse :))

biyasimadahagirdim dedi ki...

hadi bakalım;)

emel dedi ki...

merhaba, ismim emel, sayenizde profilime bağlantı eklemediğimi farkettim, teşekkürler:) dün sitenizi baya inceledim, çok güzel şeyler hazırlamışsınız, çok marifetlisiniz maşallah. özellikle bu kalplere bayıldım gerçekten. tebrikler...

biyasimadahagirdim dedi ki...

merhaba, rica ederim;) sizin blogu googledan buldum yine bazı arkadaşların onu da bulamıyorum, düzeldiğine sevindim;)
yorum için teşekkürler, beğendiğinize sevindim;)

nursunca fikirler dedi ki...

bu fikir çok hoşuma gitti harika olmuşlar ellerinize ve fikrinize sağlık.

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkürler ;)

Narsistanbul dedi ki...

Al işte! :) kot kumaş parçaları, jeanlerden kesilmiş cepler... daha az önce attım kendi ellerimle...

biyasimadahagirdim dedi ki...

:))) ya bana da her yerden kot geliyor artık çok orijinal cepleri yoksa rengini sevmediysem almayacağım :) diyorum yine alıyorum :))) koyacak yerim kalmadı yaa...