2 Temmuz 2009 Perşembe

Hmmm..

Nohutlu, mısırlı marul salatası;)
bu yazıda bahsetmiştim, her köşe başında taze nohut var. geçen gün eve giderken hamile kuzenin canı çekti nohut aldık (bahanem güzel ama dimi:P ) yolda salatasını yapsak nasıl olur, mısır da olsa falan filan derken markette konserve mısır alırken buldum kendimi:) yukarıdaki güzel salatanın hayali ile çabucak eve gittik..
benim salata yapmamın biraz uzuun sürdüğünden şikayet ederler, napayım biraz fazla inceliyorum malzemeleri ama güzel oluyor:P babam salata yaptığımda "bugün salatayı sen mi yaptın" diye sorar:) meşhurdur yani salatalarım:P (çok mütevazi bir yazı oldu )

ben salata katliamına karşıyım... bırakın vitaminleri içinde kalsın dimi ama:) marulların yarım santimden küçük kesilmeye çalışılarak yapılan salataları gözlerimler gördüm:D hiç hoşlanmıyorum ölü salatadan:P genelde marulları bölerek yaparım (yukarıdaki salata da öyle yapıldı) marul salatasında domatesi pek sevmem sadece renk versin diye kullanırım;) sosunu bol limonlu severim..önce zeytinyağı, limon ve tuzu şööööyle bi çırparım hmmmm(bu sıralar içine kekik katıyorum, tavsiye ederim )

Salata hakkında söyleyecek ne kadar çok şeyim varmış:))))
asıl konuyu unuttum.. nohutlu salata nasıldı??? görüntü hoştu ama nohutun tadını hiiiç alamadım:)) miktarı çok olursa belki ama o kadar uğraşıp ayıkladığıma değmedi:D oturup sade yesem daha güzel olurdu;)

-------------------------------------------------------------------------------


Bu pisicikle geçen gün karşılaştık işyerinin kapısında , kardeşi bizi görünce bodruma kaçtı.. bu da dondu kaldı garibim:)) stil direktörünün behlül üne benzettim:D çok sevimliydi ama yanına gitsem o da kaçacaktı aşağıya, sadece fotosunu çekmekle yetindim...foto da pek güzel çıkmadı ışık yetersizdi...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

bende sizin gibi bende elimle bölmeyi tercih ediyorum hatta öyle çok daha lezzetli olduğunuda biliyorum ama eşim o yarım santimlik marullardan istiyor ille öyle olacak yani:)
güzel görünüyor ilk defa taze nohuttan salata gördüm yani bu şeklde hiç görmemiştim sayenizde oda oldu:)))
pisicikte çok tatlı görünüyor fotoda iyi çıkmışşş

dishekuş dedi ki...

salatan harika görünüyor bayılırım salataya ellerine sağlık

biyasimadahagirdim dedi ki...

ayliz; suça azmettiriyorlar yani sizi :) yapmasınlar, kıymasınlar güzelim marullara:D

dishekuş; teşekkür ederim;)

cadı 2 dedi ki...

teyze bu kedi hem tarçının yavrusu gibi hem de tarçın gibi benzemiyen tek yeri var o da sadece gözü

Stil Direktoru dedi ki...

Canım benim ye bende anam Behlüşe benzettim derken sen de aynını demişsin bu kadar mı akıllar bir olur :) Bu arada yazın en güzel şey salata enfesmiş bak bilmiyordum nohutun salataya yakışacağını :) biyasimadahagirdim sayende :) heheh

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)
bir de haşlanmış nohutlu bir tarif vardı yaparsak eklerim o da çok güzeldi;) semizotu, tavuk, nohut, yoğurt falan vardı sanırım içinde;)