23 Haziran 2009 Salı

Günün Karesi ve bir mim...

Her sabah önünden geçerken hayranlıkla baktığım bir balkon;) çiçekler ne kadar güzelleştiriyor değil mi her yeri.. bu kareye sığmayan çok şey var aslında. soldaki hanımeli bir asmaya sarılarak çıkmış, asma ise 3. kattaki terasta gölgelik olmuş:) o asmanın altında kim bilir ne hoş sohbetler edilmiş çaylar içilmiştir...
şimdi tayfun talipoğlu tadındaki yazıyı bitirip mime geçelim:))))

-----------------------
sevgili Örecem mimlemiş, cevaplamaya çalışalım bakalım;)

SORU 1-HAYATINIZDAKİ ÖNEMLİ 3 ERKEK?
CEVAP 1- Hayatımda önemsiz biri olduğunu düşünmüyorum. amca, dayı, dede, kardeş vs vs herkesi sayamam sadece BABAM diyeyim en iyisi bu soruya;)

SORU2-3 GÜN 3 GECE BIKMADAN UĞRAŞABİLECEĞİNİZ HOBİNİZ NEDİR?TEK CEVAP
CEVAP 2- Henüz öyle bir hobi bulamadım:D aynı şeyi yapmaktan bıkarım herhalde

SORU3- YAŞADIĞINIZ ŞEHİR DIŞINDA SEVDİĞİNİZ 3 İL?
CEVAP 3-hmmm... Bursa ve karadenizden 2 il daha :) seçemedim, çok güzel yerler vardı.. yeşillik olsun yeter bana;)

SORU 4-EN ÖNEMLİ FOBİNİZ?
CEVAP 4- öyle çok önemli bi fobim yok sanırım. az biraz yüksekten, biraz dişçiden, biraz örümcekten..... ama hiçbiri "fobi" sayılacak düzeyde değil;)

SORU5-GİYİM KONUSUNDA EN ÇOK KULLANDIĞINIZ 5 RENK?
CEVAP 5-
hmmm belli renkler yokki, uyumlu olsun yeter.. mavi, bej, siyah, beyaz, kırmızı diyeyim ;)

Tamam tamam biliyorum hiç net cevaplar veremedim:D bu mim bana göre değilmiş:)))

BİR EKLEME: hamile bir blogcunun canı mim çekerse ne yapılıır? tabiki mimlenir:P zehra hanım buyrun lütfen;)

10 yorum:

hanife dedi ki...

hakikaten çok güzel balkon bende uğraştım balkonumu böyle yapmak için ama ne yazıkki diktiğim çiçekler tutmuyor

Stil Direktoru dedi ki...

Deli kızım ya TT tadında demiş :) Yalnız bakmakla görmek arasında ki farkı yakalayabilen nadir insanlardansın. Asmaya sarılarak çıktığını farketmeni kasdediyorum. Mim olayını bende yazarken sıkılsam da okumak ve tanımak adına güzel geliyor.

Not: Ablacığına sevgilerimi özellikle ilet o anlar :)

hesna dedi ki...

o hanımelinin kokusuna bayılıyorum ben de taa sokağın başına kadar gelir kokusu... ama asmaya tutunup yukarı çıktığını ve yukarıda teras olduğunu hiç görmemiştim:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

hanife; balkon çok güneş alıyorsa çiçek yetiştirmek zor.. bence vazgeçme petunya dene mesela, çok severim ben petunyaları, bir de yerini severse çoşarlar;)

stil direktörü; teşekkür ederim, inşallah hep baktığımız güzelliklerin farkında oluruz;) yine mi tt moduna geçtim ne:D bu arada severim tayfun talipoğlunu :)))

dealer; yani hamile kuzen:) bi foto daha var netliğini sevmedim eklemedim orda gösteririm ben sena terastaki asmayı;)

Stil Direktoru dedi ki...

Olsun geç :) Haklısın canım her zaman daim olsun.

zehra dedi ki...

canım fotografa bayıldım hep sevmısımdır boyle sıcak balkonları cam onlerını
__________
kandılın mubarek olsun canım
__________
mim konusunda güzel sıkıcı olmayan bır mımmıs senın cevaplar ıse dedıgın gıbı net olmamıs:))

biyasimadahagirdim dedi ki...

iyiki hatırlattın, ben de bir eksik var bu yazıda diyordum:) madem beğendin (kaşındın mı demeliydim:D ) seni mimliyorum o zaman;)

zehra dedi ki...

:) en kısa surede yazacagım ınsallah :)))

ANNECİK dedi ki...

o saksılar birinin kafasına düşse ne olur? aklıma ilk o geldi...

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) o benim de aklıma geldi. düşse bile balkon çıkmaz sokağın girişinde olduğu için muhtemelen eve giren çıkandan başkasının kafasına düşmez :D