17 Haziran 2009 Çarşamba

Dalları Bastı Kirazzz:)

Pazar günü anneannemin bahçesine gittik.. ne anneannem vardııı ne eski bahçe...ee ne demiş atalarımız "bakarsan bağ, bakmazsan dağ olur"
Her köşesinde ayrı anı var... dalından koparıp yediğimiz kirazlar, erikler, elmalar.. mısır, fasulye, domates, biber..çeşit çeşit çiçekler daha neler neler.. Küçükken ne kadar büyük görünürdü o bahçe gözüme:)

anılara girsem çıkamam bu yazının içinden:) neyse... İşte pazar gününden birkaç kare:) (ablaa cumartesinin fotolarını göndermemişsiiin!! :D )

Gözümüz hep yükseklerde :) o kadar çok kiraz vardı ki yetişemeyeceğimiz dallarda, kuşların nasibidir dedik yetiştiklerimizi topladık .. Kardeşim ve dayı oğlu bir hamlede ağaca çıktılar tabi, ablam ve ben biraz aşağıdakileri topladıktan sonra dayanamadım:)
2-3 başarsız deneme oldu tabi formdan düşmüşüz:) yukarıdakilerin gülüşlerine "siz doğmadan önce ben bu ağaçların tepesindeydim " diye cevap verip zor da olsa çıktım ağaca:D
eski günleri düşünürken bir yandan da kirazların yarısı sepete yarısı mideye :))
Sonraaa inme vakti geldiii.. geldi deee çıkarken zaten hep onu düşünüyordum "nasıl ineceğim" diye:) inmek çıkmaktan zor oldu:) küçükken de atlayamazdım hiç.. o mesafe yukarıdan ne kadar fazla görünüyor öyle:) neyseki ablamla kardeşimin yardımı ile inebildim:) ama pişman değilim yine olsa yine çıkarım:D


Elmalar olmamış daha ama erikler güzeldi. ekşi ekşi:P (yazarken bile ağzım sulandı yaa:))

Bu kedicik de ayağımın üstünden inmedi hiç.. tarçını sırnaşık sanırdım, bu daha beter bişeydi:) Tam giderken bi köşede zıplayıp duran 2 küçük yavru kedi gördük, meğer yavruları da varmış bizim sırnaşığın;) hiç 2 yavru kedinin oynayışını izlememiştim, nasıl zıplıyorlardı ordan oraya, çok sevimlilerdi ama fotoğraf makinemin ne şarjı ne de hafızası kalmıştı:(

NOT: Bu arada blog dünyasındaki "kuşbakışı ayak çekme" modasını hiç farkettiniz mi ??? :))) bahane ile ben de çekmiş oldum, üsünde kedi var ama olsun artık idare edelim şimdilik :)))

5 yorum:

sinarana dedi ki...

negüzel eglenmişsiniz:)
aman dikkat biyerine bişey olmamış şükür:Pama çok zevklidir bilirim:P:P
bizim hala oglu erik toplayayım derken ayagını kırdı..40 gün alcı hala değnekle..

sevgimle

biyasimadahagirdim dedi ki...

yaa geçmiş olsun,Allah beterinden korusun:( ben de çok korktum bizimkiler düşecek diye, oraya çıkma, o dal ince, dikkat et diye diye bi hal oldum:) çok şükür bişey olmadan döndük..

kubra zeynep kara dedi ki...

kirazlar erikler,
bir an kendimi yaylada hissettim.
süper görünüyorlar.
kediciklere hastayım zaten:))

biyasimadahagirdim dedi ki...

ne yapalım bizim yaylamız yok, idare ediyoruz;)

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

:((((((((((( eskigünler aklıma geldi ah babaannecim nasılda severdi bahçeyi hep beraber sizi orda görünce oda çok sevinmiştir :(((((((((((((((((