28 Mayıs 2009 Perşembe

Acıktıııııııııım

Öğle tatilinde bu konu eklenir mi yaa....
1 ay önce 2 nolu ablamın kayınvalidesine akşam yemeğine gitmiştik, ne zamandır fotoğrafları düzenleyip ekleyememiştim, birileri benden önce davranıp elmalı tatlı yapmış, eklemiş bile:D
NOT: gıda boyası kullandı diye anneme söylenip durdum ama görüntü süper olmuş dimi:) üstündeki kremşantileri ben yaptım (kendime de pay çıkarıyorum :P )
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Bu da o gün çektiğim, adını bilmediğim çiçek:) bizde de varmış ama hiç açmadı, annemin menekşelerini kıskanıyor herhalde:D
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Bu foto biraz tepe taklak çekilmiş :)
Kartondan kalp kesip tarçın ile süsledik. muhallebi de güzeldi hani, eline sağlık ablacık:D
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
tanıştırayım Şu yazıda bahsi geçen haşhaşlı lokum ;)

7 yorum:

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

elma tatlısıııııııııııııııııııııı, muhallebiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, lokuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm of ya bana bu yapılırmı ağlayacağım nerdeyse bir an önce gıda boyası bulup bende yapacağım görürsün sen :))) 12 tane muhallebimi gerçi kalabalık aile az bile gelmiştir :))) lokumda anca gelince kınalarda konulan lokumların resimlerinden koysaydınya bunlar beni pek cezbetmedi :)))) afiyet bal şeker olsun ohhhh löp löp et olsun :))))))))))))))

biyasimadahagirdim dedi ki...

sen boyasız yap boşver dışı değil içi güzel olsun yeter:D
muhallebiler 12 den fazlaydı bunlar tepsiye sığanlar:) bilirsin 20 kişiden az olmaz davetler, yer sofrasının resmi de vardı ama eklemedim:D
lokumlar o davetten değil 3 gün önce haşhaş yazısından sonra yediklerimiz, kına lokumu bulamadım artık idare et;)

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

yer sofrasının resminide ekleyeydinde millet yemek kültürümüzü göreydi tavşanlı deyince zten direk yemek aklıma geliyor nedense kulak aşı, biber aşı, gabak aşı mabak aşı :)) tabi bunlar öğle ile ikindi karışımı çaydan akşam yemeğinde güveç yoğurt çorbassı pilav tatlı yanındaki aparatifleri ara sıcakları hiç saymayayım ne biçim boğazımız vardır anlamadım gitti bütün gün yemek yap ye :)))))

Butikpartim dedi ki...

Harik gerçekten,hepsi süperr.Özellikle karton kesip tarçını kalp şeklinde dökme fikrine bayıldım.Bunu uygulayacağm,teşekkürler..

biyasimadahagirdim dedi ki...

ben teşekkür ederim vakit ayırıp geldiğin için;)

kubra zeynep kara dedi ki...

off offf
bu haksızlık ama .
çok güzellerrrr

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)