28 Şubat 2009 Cumartesi

Fimo Başpâre

Sonunda "ney"imi buldum... bunun sesi ince, şunun delikleri büyük vs vs derken bir türlü kendime uygun ney bulamamıştım. seçenek çok olunca karar vermek zor oluyormuş:) ellerine sağlık babacım..

Sabahtan beri dün çalıştığımız şarkı var dilimde. türkan şoray filmlerinden tanıdık bir şarkı; gurbet içimde bir ooook, herşey bana yabancııı .. .. .. meğer sözleri de türkan şoray yazmış, şaşırdım:) şimdiye kadar baştan sona takılmadan çalabildiğim tek şarkı galiba :D (ama kursta hep beraber çalarken nedense karıştırıyorum notaları, neyse..)

aşağıdaki fotoğrafta babamın yaptığı BAŞPÂREler var...


bunlar da benim denemelerim.. başpâreleri fimo ile kapladım ;) en çok varaklı olanı sevdim ama morlu başpâre de şekil olarak en güzelleri.. varaklı ve çizgili olanı babam benim neyime göre küçülttü, artık sıkıldıkça başpare değiştiririm :P (şimdi akıllarda şöyle cümleler uçuşmaya başlayabilir "bi başpâreler eksikti elinde oyuncak olmayan, onları da kendine benzetmişsin:P içinizde kalmasın yazın yorumları:) eleştirilere açığım;) )

NOT: kurs bitmeden orijinal bir ney çantası istiyorum:) 1 numaralı ablama duyurulur!

14 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Ooo ne güzel bir hobby, ney sesi cok dinlendirici, keske bende ögrensem dedim okurken :)
Bu arada basparelerin renkli olanlari ne güzel öyle, eline saglik :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim.. biraz doğallıklarını bozdum sanki ama çok zevk aldım yaparken;)

embir dedi ki...

harika olmuşlar canım ben hepsine de bayıldım.

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim ;)

Bal küpü dedi ki...

Renkli renkli orjinal görünüyor, ney zor denir ama sesine de doyum olmaz gerçekten :)

Esin dedi ki...

Onu bunu bilmem çok güzel olmuşlar , şimdi ney çantası için bir ebru lazım sana :-)
bunu konuşalım çekirge...

biyasimadahagirdim dedi ki...

hocamız çalınca doyum olmuyor da benden dinlemek istemezsin balküpü:P

senseiii ebrulu çanta süper oluuur:)geçen sene kumaşa birkaç deneme yapmıştık onların fotosunu göndereyim,fikir verin ;)

Adsız dedi ki...

Cadı dadı .. O morlu olanını bana ayırdın dimi? en sevdiğim renk yaa ... Hem bizde yardım ettik dimi? mor moral getirir bi doktor söylemişti TV de mor - al = moral dimi yani doktor haklı bence
yaniii..:)

Poyraz dedi ki...

15 senelik neyzenim ilk defa görüyorum böyle hoş şeyler ;)

Denemek isterim açıkçası ...

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim, renkler biraz hanımlara yönelik oldu ama çalışmalarım devam edecek:)
(yorumlardan aldığım motivasyon ile bu haftasonu da başpare kaplayacağım anlaşılan:D )

Stil Direktoru dedi ki...

hım demek buymuş bak arayan nasıl da buluyor başpare neymiş değil mi :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)) arayan mevlasını da bulur belasını da (bu söz buraya uydu mu bilmiyorum ilk aklıma gelen atasözü buydu:D )

Unknown dedi ki...

cok güzel görünüyor.bende başpare mi zımparalamıstım ucu dudagımı acıtıyordu.şimdi rengi matlaştı hiç iyi olmadı bunu denemek istiyorum biraz bilgi verirmisiniz acaba?iletişime nasıl geçebiliriz siznle?bulundugum yer itibariyle başpare satın alacagım yer imkanı yok kendim yapmalıyım..

biyasimadahagirdim dedi ki...

merhaba mehmet bey,
bizim imkanlarımız da kısıtlı, fimoları internetten aldım, yapımını da internetten araştırdım. babam ney ve başpare yapımı ile uğraştığı için böyle denemeler yaptım:)
sizin başpareniz ağaçsa vernikleyince düzelirdi denediniz mi? delrin başpareyede fimo güzel oldu onu da deneyebilirsiniz.
fimoları karıştırıp incecik açıp başpareye kaplayıp pişiriyorsunuz, pek zorluğu yok.
sorularınız için;

biyasimadahagirdim@gmail.com

adresinden bana ulaşabilirsiniz