7 Şubat 2009 Cumartesi

...


Tarih: 29.01.2009
Nihayet yazı ekleyebildim:) 1 haftadır ya birşeyler çıkıyor pc başına oturamıyorum ya da onun fotosu güzel değil, buna ne yazayım, bunu sonra eklerim vs vs vs derkeen blogum sessiz kaldı..
şimdi saat çok geç olmuş sonra anlatırım yapımını ;) başlığı da sonra düşüneyim....
----------------------------------------------------------------

Tarih: 07.02.2009
Konu: yarım kalan yazının tamamlanması ;)


Bu kapı (nesi?? süsü? çıkartması? ...) neyse.. tanıştırayım, fotoğraftaki bizim evin kapısı:) şekli internette satılan duvar sticker larından bakarak çizdim. rulo halinde yapışkanlı kağıtlar oluyor ya onlardan kullandım (hani dolap, masa vs kaplıyorlar) kestim, biçtim, yapıştırdım ortaya bu çıktı ;)
bu arada hala bir başlık bulamadım yazıya...

3 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

cok güzel bir kapi süsü olmus hemde kendin yapiskanli kagittan yapman cok güzel, eline saglik :)

Haydi mutfağa dedi ki...

harika olmuş,elinize sağlık.

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim;)